1 timme kvar

Sen är det dags att sluta för dagen. Ska bli så skönt att få krypa upp i Mickes famn ikväll. Hatar känslan som jag i magen så jag hoppas den kan försvinna för en stund iaf när jag kryper upp i hans famn, han smeker mitt hår och säger hur mycket han äslkar mig - då just i det ögonblicket finns det inga bekymmer utan bara han och jag och framtiden. Han gör mitt liv komplett den mannen!

På tal om något att som värmer mitt hjärta är att jag och Malin äntligen fick till en "dejt" igår. Det var på tok för längesen vi sågs så det var skönt att få krama om henne igen. Vi hade en mysig stund med massa kaffe och prat och vi bestämde oss för att ha tjejkväll på lördag. Det ser jag verkligen framemot! Vi ska ses vid tio och då sticker vi till stan och käkar frulle sen ska vi shoppa kläder till kvällen och annat smått och gott :) Efter det är det dags för mig att bli blond igen, äntligen! På kvällen ses vi hos Malin, äter å dricker gott och sen får vi se var det bär. Jag vet bara en sak och det är att jag ska slå klackana i taket och dansa som om det vore min sista dag i livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0