Julen är här

Längesen jag skrev här nu men vi skriver mest i bebis blogg. Julen är här och idag jobbar jag sista dagen sen väntar några dagars ledighet - myspys.

Imorgon ska vi ha hela familjen Nilsson på middag här hemma så jag har en hel del att förbereda under dagen imorgon men oj så mysigt vi ska ha det :)

På julafton firar vi med min mamma, Rolle, Zebbe och min pappa hos mormor och morfasr i Vellinge precis som alltid. Och det bästa av allt är att detta året är Micke med och så klart lilla bebis i magen ♥

Den 25:e åker vi till HBG för att fira med pappa och Cornelia. Ah vad jag älskar julen. Att få vara nära mina nära och kära är det absolut bästa jag vet!

Här hemma har vi fått riktigt fin julstämmning, fin gran som luktar ljuvligt, apelsiner med nejlikor, hyacinter, julstjärnor och amaryllis - kan man annat än att älska julen?

Vad händer annars? Tiden går och vi är inne i vecka 23!! Bebis vrålåk är inköpt och vi längtar mer än någonsin efter vårt lilla mirakel. Låt det bli april NU :)





Massvis med paket till alla våra nära och kära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0