Uppdatering

Ja oj vad tiden går fort, jag hinner verkligen inte med bloggen längre...

Förra veckan började vi som sagt jobba och veckan inleddes med bästa tänkbara nyheten men mer om det sen. Det var min sista vecka på Vesta. Och så här i efterhand med tanke på allt så var det en lättnad att komma därifrån.

På fredagen hade jag semester så då styrde jag och Mömse upp en lunchdate och detvar fan det bästa vi gjort på länge. Som jag har saknat henne,helt otroligt. Aldrig mer vi får glida ifrån varandra så gumman, du är en vän för livet ♥

Helgen var den mysigaste någonsin, vi bara svävade på moln. På lördagen hämtade vi upp "svärmor" och kör sen till Beddingestrand där Mickes syrra med familj mös  husvagnen. Kvällen fick ett så mysigt slut :)

Söndagen tog vi det lugnt bara, åt middag hos Mickes mormor och morfar. Och ja, kvällen spenderade vi återigen med hans syrra plus familj. Och vilken dag det blev ♥

Behöver jag ens säga hur mycket jag tycker om Mickes familj? Dom är helt underbara verkligen!

Såå över till denna veckan. Veckan började på sjukt bra sätt måste jag säga. När jag precis står i dörren och ska ge mig av till arbetsförmedlingen ringer mobilen och vips så har jag ett heltidsjobb från och med 7 september :) Lyckan var TOTAL kan jag säga. Allt löser sig verkligen :)

Och idag har jag varit i Ullared med min fina  vän Mimmi, tack gumman för en mysig dag. Nu ska jag packa några lådor medan hjärtat lagar mat, sen kommer svärmor på besök och vi ska passa Balder - sa jag att vi alltid är busy? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis gumman

2009-08-25 @ 19:51:15
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Mimmi

Carro, my love. tack för det fina du skrev, coh att du finns i mitt liv igen... PUSS!

2009-08-25 @ 22:15:17
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vad härligt! GRATTIS!!!

Var?

2009-08-28 @ 11:25:59
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0