Skånes Djurpark

Återigen glest mellan uppdateringarna mn vi far och flyger hela dagarna.
 I fredags var vi i Skånes Djurpark med barnen, igår blev det Tosselilla med hjärtats familj.
 Som vi myser :)

Lite pics från djurparken tänkte jag bjuda på..



Elias glad och förväntansfull i bilen på väg till djurparken.


Sötaste sälen :)


Micke, Elias och Neo tittar på tupparna.


Småttingarna var lite smått skraja för fåren tillen början..


Familjen "storch" hihi



Jag och Elias tittar på grisarna.


Mitt fina älskade kusinbarn ♥


Grävligen höll igång.


Myspysbild, Elias, Micke och jag efter första fikan.


Vi såg när de matade björnbebisarna :)


Pappa björn chillade!


Så spännande med björna tyckte Elias :)


Älskade baaaarn :)


Gottigt med glass i värmen.


Hålla favoriten Micke i handen när man tittar på djur är mysigt :)


Undrar vad jag spanar på? ;)


"Kissepaus" sö otroligt söt bild! Likadant klädda och allt :)


Pojkarna uppradade i väntan på mat - bakifrån...


...och framifrån :) Neo, Elias och Colin.


Hungriga på korv var vi här..


..och lite bus måste man hitta med mellan korvarna ;)


Ser ut som godingarna spelar följt haha - dom äter korvbröd!


Bambi :)


Världens finaste lilla Neo!


Undrar vem som går in för leken mest här ;)


Puss på dig goding :)



Sista anhalten innan bilen, Elias gungar..


..och kör traktor :)


Helt slut efter världens mysigaste dag!

Ja, vilken dag vi hade - helt underbar.
Som jag älskar Micke, min familj och hans familj ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Putar inte din mage där du snurrar Neo?:)

2009-08-10 @ 17:28:45
Postat av: Mimmi

jag tycker detsamma... vad har du under blusen ruth?

2009-08-14 @ 08:15:05
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0