Segt

Jises vilken seg dag det har varit idag, jag är inte motiverad alls och typ inte ringt något idag. Men ändå sålt en del haha, är det grymt eller? Helt ärligt vad tror dom att jag tänker sitta här och sälja in något som jag inte ens själv tror på själv längre! NO WAY! Så idag har jag surfat rundor och lärt mig massa nytt :) ringt och bokat om lite tider och bokat nya tider till saker och ting.

Så imorgon smäller det, dags för en jobbintervju. Om jag är taggad? HYFFSAD. Jag måste ha en jobb och det NU tack!! Imorgon kl 14:00 får ni hålla era tummar för mig :)

Nu är det 45 dryga minuter kvar sen får jag lämna detta trista ställe. 3 dagara kvar här, känns sorgligt att lämna mina underbara kollegor men inte företaget i sig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

lycka till imorron på intervjun :)

tyckte jag såg dit igår på långt avstånd på stortorget...såg ni EMD? ;)

kram

2009-08-17 @ 18:38:27
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Lotta

oj såg att du svarat nu på min blogg :)

ja EMD fick man inte missa ;)

kräftskivan var lyckad..var 14 st så det var lite trångt hehe.

Jobbsökandet ligger på is nu, ska söka massa denna och nästa vecka tänkte jag.. finns inte mkt jobb ute inom den branschen jag vill jobba tyvärr :/ Själv, sökt mkt?? Finns jättemkt säljobb ute ju ;P

2009-08-17 @ 18:48:58
URL: http://lumpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0