Fredagsmys

Redan fredag och det är dags för fredagsmys. Dagen började på bästa möjliga sätt, nämligen med min älskade mamma. Jag ringde och väckte henne för att säga att idag blev det mysfrukost med nybakade bullar. Sagt och gjort, jag körde och handlade bullar och sen hem till henne. Vi mumsade i oss frulle och sen gick vi en lång runda med Balderbus ner till havet. Det är lycka för mig att få spendera egentid lite då och då med min fina mamma ♥

Med mig från mamma fick jag en kylväska och lite annat smått och gott inför helgen. Fööör hör och häpna kära vänner,vi ska CAMPA denna helgen :) Oh yes så är det! Hur ska jag överleva på en camping utan fön och plattång? ;) Inga problem det löser sig för det ska bli så förbannat mysigt tycker jag. Vi drar till Österlen när Micke har slutat och där möter vi Mickes syrra med familj - vilken helg vi har framför oss :)


love is in the air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0