Bilder från helgen

Tänkte uppdatera med lite bilder från Mosters 50-år firande..


Här "stormar" vi deras hus :)


Moster blir överraskad...



Isabel, Alma och Elias gratulerar moster.



Alma sötmosen väntar på maten :)


En del av gänget, jag mamma, Rolle, Zebbe Moster och Ludde.


Mamma och Almisen ♥


Det var liiiite trångt i bilen på väg hem :P


Älskade lilla snäckan :)


Kusin och mitt hjärta kollar bilar.


Gottegrisen Alma var gottesugen :)


Jag och Elias myser ♥


Moster, mamma, Mollan och Elias :)


Elias nannig i mammas famn.


Sötast i Torslanda var snäckan :)



En bild som lika bra kunde varit tagit hemma hos oss om något år ;)
Mollan och min prins myser...


Min älskade familj ♥


Tack alla för en helt otroligt mysig helg.
Vad vore jag utan er?
Jag älskar er alla så det värker i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Din mamma handlade av mig förra veckan,så sjukt lika ni är :)

2009-08-19 @ 09:27:47
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0